teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem avrupaya bu kadar bağımlılığımız yok o zaman neden Türkiye senelerce Avrupa birliğine girmek için çabalıyor ?
demokrasi için olmasın ?
darbelerden bıktığı için ?