• 10-02-2010, 23:26:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaÅŸlar,

    2010 'a girdik gireli içimde hep mutsuzluk, sıkıntı var.
    Ne yaparsam yapayım artık zevk almıyorum.
    Yeri geldiğinde eğleniyorm ama eğlendiğim bir okadar da içime sıkıntı giriyor.
    İnternet sitelerimle de bu aralar hiiçç uğraşmak istemiyorum.
    1 haftalık uzaklaştım ama nafile, sıkıntım hiç geçmedi.

    böyle bir durumu olan var mı arkadaşlar ? Ne yapmalıyım ? nasıl bir yol izlemeliyim?
  • 10-02-2010, 23:29:29
    #2
    aynen dostum....
  • 10-02-2010, 23:30:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen dostum....
    Neden böyleyiz ?
    Benim acilen bu sıkıntıdan kurtulmam gerekli ?
  • 10-02-2010, 23:59:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Biraz maneviyata yönelin bana kalırsa aynı sıkıntı var hafif manevi havaya bürününce rahatlıyor insan.
  • 11-02-2010, 00:22:10
    #5
    bi aşk yaşayın derim
  • 11-02-2010, 01:49:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aynen bende.
  • 11-02-2010, 02:12:28
    #7
    Abi vallahi billahi bende aynı durumdayım..
  • 11-02-2010, 02:36:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yılbaşına bile eğlence ile ama sıkıntılı girdim ve girdim gireli öyleyim. Verdiğim hiç bir karardan tatmin olmuyorum, hep huzursuzum. Tam mutlu oldum sanıyorum, gelip geçiyo.. Bilmiyorum hacı çözümü herhalde 2011 i beklemek.. + olarak bi yıla nasıl girersen tüm yıl öyle geçermiş derler ya harbi doğru sanki
  • 11-02-2010, 03:57:12
    #9
    Ben de aksine Allahım nazardan saklasın çok ferah ve mutlu bir yıl geçiriyorum. Daha ilk saatten başladı güzellikler

    İyi düşünen iyi bakar, iyi bakan iyi görür, iyi gören güzel yaşar ve mutlu olur. Rahat olun.