Konu
2010 'a Girdik Gireli Hep Sıkıntılıyım !!
11-02-2010, 03:57:12
#9
teknohaberci
Ben de aksine Allahım nazardan saklasın çok ferah ve mutlu bir yıl geçiriyorum. Daha ilk saatten başladı güzellikler
İyi düşünen iyi bakar, iyi bakan iyi görür, iyi gören güzel yaşar ve mutlu olur. Rahat olun.