Selam arkadaşlar,

2010 'a girdik gireli içimde hep mutsuzluk, sıkıntı var.
Ne yaparsam yapayım artık zevk almıyorum.
Yeri geldiğinde eğleniyorm ama eğlendiğim bir okadar da içime sıkıntı giriyor.
İnternet sitelerimle de bu aralar hiiçç uğraşmak istemiyorum.
1 haftalık uzaklaştım ama nafile, sıkıntım hiç geçmedi.

böyle bir durumu olan var mı arkadaşlar ? Ne yapmalıyım ? nasıl bir yol izlemeliyim?