Konu
2010 'a Girdik Gireli Hep Sıkıntılıyım !!
10-02-2010, 23:30:04
#3
Dtractus
Üyeliği durduruldu
frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen dostum....
Neden böyleyiz ?
Benim acilen bu sıkıntıdan kurtulmam gerekli ?