Yılbaşına bile eğlence ile ama sıkıntılı girdim ve girdim gireli öyleyim. Verdiğim hiç bir karardan tatmin olmuyorum, hep huzursuzum. Tam mutlu oldum sanıyorum, gelip geçiyo.. Bilmiyorum hacı çözümü herhalde 2011 i beklemek.. + olarak bi yıla nasıl girersen tüm yıl öyle geçermiş derler ya harbi doğru sanki