Konu
2010 'a Girdik Gireli Hep Sıkıntılıyım !!
10-02-2010, 23:59:48
#4
fenArt
Üyeliği durduruldu
Biraz maneviyata yönelin bana kalırsa aynı sıkıntı var hafif manevi havaya bürününce rahatlıyor insan.