Anadolu Üniversitesi - Maliye - İktisat
42
●6.041
- 30-05-2007, 21:17:56Kimya2ye hayatımda etmediğim küfürleri etmişimdir, zaten pek samimiyetim yok kendisiyleH4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neymiş hidrokarbon, la bunları kimya mühendisleri ünide görüyor, bizlere üniversite hazırlıkta sokuyorlar
Biyo2 sırf ezber
mücade ediyorum kendisiylede
- 30-05-2007, 21:34:24Testte cevaplamadığımı sanamı vercemH4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çift bağ var alkendir ve izomeri vardır. Galiba hem pi hem sigması var
Olum ne biçim soru bu
3 şıkkı eledim D ve E kaldı
Kafadan atayım D diyem bari
- 30-05-2007, 22:14:10Evet eşit ağırlığım
Yaptıklarımıda mantıkla yapıyorum biyoloji ve fizikten.Kimyadan da ayrıştırma yöntemleri ile arada kurulan bağlardan aklımda kalanları yapıyorum sorular denk gelince 13 e vurduğu oluyor,bir kere denk gelmedi -0,5 oldu
Mat2 benim diğer dersler gibi olsaydı eskişehir hukuk düşünürdüm.
Yalnız görüyormusunuz ne büyük adaletsizlik var,matematik istemeyen eşit ağırlık bölümü için yani hukuk için deli gibi matematik yapmak gerekiyor.Matematik isteyen maliye,iktisat gibi bölümler için ize az yapsan yetiyor.Yani yapamayan kazığı 4 sene daha yiyor
- 30-05-2007, 22:28:04Bu sistemde ne adaletliki zaten? Yapmak istemediğimiz şeyleri yapmak zorunda kalıyor sonra performans bekleniyorZupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene puanlar düşer diyolar. Geçen sene biçok üni kontenjan dolduramadığı için biraz daha kolay gelir diyor yorumcular ya hadi hayırlısı
Not : H4k4nn sorunun cevabı ne yaw?
Dur sonra ben sana bi soru sorayım kaçamazsın hemen
- 30-05-2007, 22:39:36Ha alkan ha alkenH4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a-e farkı için birbirimizimi kırcaz
Buradan çıkan sonuç %50 şansım olsada hep yanlışı tutturuyorum
Sen nereleri düşünüyorsun ?
Ahanda buda senin sorun :
4 mol dietil eter, etil alkol karışımı Na ile tepkimeye sokulursa 1,5 mol H2 açığa çıkıyor.
Buna göre, karışımdaki eter kaç moldür?
A) 0,25
B) 0,5
C) 0,75
D) 1
E) 2
Not : Kitapdaki gibi soruyuda bold yaptım
Kopya serbest
Neymiş hidrokarbon, la bunları kimya mühendisleri ünide görüyor, bizlere üniversite hazırlıkta sokuyorlar
Biyo2 sırf ezber
mücade ediyorum kendisiylede
Olum ne biçim soru bu