• 30-05-2007, 21:12:24
    #19
    en kazık dersler kimya 2 bio 2 abi
  • 30-05-2007, 21:17:56
    #20
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en kazık dersler kimya 2 bio 2 abi
    Kimya2ye hayatımda etmediğim küfürleri etmişimdir, zaten pek samimiyetim yok kendisiyle Neymiş hidrokarbon, la bunları kimya mühendisleri ünide görüyor, bizlere üniversite hazırlıkta sokuyorlar Biyo2 sırf ezber mücade ediyorum kendisiylede
  • 30-05-2007, 21:22:18
    #21
    C=C Özelliklerinden hangisi yanlıstır
    A-)Pi ve sigma bagi içerir
    B-)Alkendir
    C-)İzomerleri vardir
    D-)Genel formülü CnH2n+1 ' dir
    E-)Wurtz ile elde edilebilir

    Hiç üşenmedim soru yazdım cevapla bakıyım
  • 30-05-2007, 21:34:24
    #22
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C=C Özelliklerinden hangisi yanlıstır
    A-)Pi ve sigma bagi içerir
    B-)Alkendir
    C-)İzomerleri vardir
    D-)Genel formülü CnH2n+1 ' dir
    E-)Wurtz ile elde edilebilir
    Hiç üşenmedim soru yazdım cevapla bakıyım
    Testte cevaplamadığımı sanamı vercem
    Çift bağ var alkendir ve izomeri vardır. Galiba hem pi hem sigması var Olum ne biçim soru bu 3 şıkkı eledim D ve E kaldı Kafadan atayım D diyem bari
  • 30-05-2007, 22:14:10
    #23
    Evet eşit ağırlığım Yaptıklarımıda mantıkla yapıyorum biyoloji ve fizikten.Kimyadan da ayrıştırma yöntemleri ile arada kurulan bağlardan aklımda kalanları yapıyorum sorular denk gelince 13 e vurduğu oluyor,bir kere denk gelmedi -0,5 oldu Mat2 benim diğer dersler gibi olsaydı eskişehir hukuk düşünürdüm.

    Yalnız görüyormusunuz ne büyük adaletsizlik var,matematik istemeyen eşit ağırlık bölümü için yani hukuk için deli gibi matematik yapmak gerekiyor.Matematik isteyen maliye,iktisat gibi bölümler için ize az yapsan yetiyor.Yani yapamayan kazığı 4 sene daha yiyor
  • 30-05-2007, 22:28:04
    #24
    Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız görüyormusunuz ne büyük adaletsizlik var,matematik istemeyen eşit ağırlık bölümü için yani hukuk için deli gibi matematik yapmak gerekiyor.Matematik isteyen maliye,iktisat gibi bölümler için ize az yapsan yetiyor.Yani yapamayan kazığı 4 sene daha yiyor
    Bu sistemde ne adaletliki zaten? Yapmak istemediğimiz şeyleri yapmak zorunda kalıyor sonra performans bekleniyor
    Bu sene puanlar düşer diyolar. Geçen sene biçok üni kontenjan dolduramadığı için biraz daha kolay gelir diyor yorumcular ya hadi hayırlısı

    Not : H4k4nn sorunun cevabı ne yaw? Dur sonra ben sana bi soru sorayım kaçamazsın hemen
  • 30-05-2007, 22:33:36
    #25
    Cevap E

    Alkanlarda Würtz Sentezi var

    Sistem cok sacma benım ünv hayatımda kısmetse kimya ve bio olmayacak ki
  • 30-05-2007, 22:39:36
    #26
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap E
    Alkanlarda Würtz Sentezi var
    Sistem cok sacma benım ünv hayatımda kısmetse kimya ve bio olmayacak ki
    Ha alkan ha alken a-e farkı için birbirimizimi kırcaz Buradan çıkan sonuç %50 şansım olsada hep yanlışı tutturuyorum
    Sen nereleri düşünüyorsun ?

    Ahanda buda senin sorun :

    4 mol dietil eter, etil alkol karışımı Na ile tepkimeye sokulursa 1,5 mol H2 açığa çıkıyor.
    Buna göre, karışımdaki eter kaç moldür?
    A) 0,25
    B) 0,5
    C) 0,75
    D) 1
    E) 2

    Not : Kitapdaki gibi soruyuda bold yaptım Kopya serbest
  • 30-05-2007, 23:05:48
    #27
    kaynak hangi kitap