• 30-05-2007, 23:09:09
    #28
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynak hangi kitap
    ÖSS Kimya Konu Anlatımlı Güvender yayınları sayfa 414 örnek4 satır8
  • 30-05-2007, 23:24:03
    #29
    C2H5-O-C2H5-C2H5-OH + 2Na ile tepkımeye sok . Bak soru bitti gerisini sen yap

    Şaka maka soru kazık. :A
  • 30-05-2007, 23:32:26
    #30
    Yanlış
    C2H5-OH+NA > C2H5-ONa+1/2H2
    Neyse cevap 1 molmüş yani D şıkkı
    Ama harbi zor yaw
  • 30-05-2007, 23:51:03
    #31
    iyide yazdiklarinda dieter diye birşey yok ki hoca C2h5-oh etil alkol hani karısımdı bizimi kekledin
  • 31-05-2007, 00:01:20
    #32
    Ya siz onu bunu geçin işletme matematiğimi,maliye matematiğimi daha zor ona gelin
  • 31-05-2007, 00:04:58
    #33
    Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya siz onu bunu geçin işletme matematiğimi,maliye matematiğimi daha zor ona gelin
    Valla he konu manyak dağıldı , H4k4nn bu arada soru kalıbında karışımdaki eter kaç moldür? dedim ama valla kitapda öyle yazıyor
  • 31-05-2007, 00:05:47
    #34
    Maliye işletme kadar KASMAZ =)
  • 31-05-2007, 01:40:30
    #35
    Üyeliği durduruldu
    zupermani sevdigim icin birkac seyde ben yazam baskasina bu kdr yazmam hele bu konuda iibf ogrencisiyim bende halen 7+ oldum devam ediyorum yilmadan bolum ekonometri iibf'nin en zor bolumlerinden... genel olarak bu fakultelerin tum bolumlerinden cikanlar benzer isleri yaparlar shu bu o da dense ayni bokun laciverti iste, o yuzden secim gercekten bu isleri sevebiliyosan bu bolumleri secmelisin yoksa bitmek bilmiyor kahir ki ne kahir oluyor adama... maliye bolumu hakkında kısa bilgi
    Dersler maliye, vergi, muhasebe, ekonomi, istatistik, malematik ve hukuk ağırlıklı olup, öğrenim süresi boyunca maliye alanının konularında yoğunlaşmaktadırlar Maliye Teorisi, vergi hukuku, vergi sistemi, bülçe politikası mahalli idareler maliyesi, malı yargı gibi dersler örnek olarak verilebilir. Dersler leorik ağırlıklı olmakla birlikte maliye ve muhasebe alanlarında meydana gelen son gelişmeler de aktarılmaktadırBu alanda çalışmak isteyenlerin öncelikle muhakeme, yorum ve sayısal düşünme yeteneği yüksek, tertipli .sabırlı ayrıntılar ile uğraşmaktan sıkılmayan, yerinde ve doğru kararlar verebilen ve kararların uygulanmasını lakip eden kişiler olması gerekmektedir. Öğrenciler Maliye bakanlığının verdiği burslardan yararlanabilmektedir.
    içişleri Bakanlığında kaymakamlık, Adalet bakanlığı bünyesinde idari hakimlik, özel ve kamu kuruluşlarında tüm teftiş ve denetimbirimlerinde müfettişlik, kontrolörlük, yeminli murakıplık, mali analıstlik gibi görevlerde bulunabilirler. Üniversitelerimizde araştırma görevlisi, serbest malı müşavirlik, serbesl muhasebecilik, yeminli mali müşavirlik görev alanları içerisinde sayilabilir

    Bu eğilim işletme ve kuruluşların her alanda verimi arttırmak amacıyla plan yapma, çalışmaları yönetme ve denetleme alanlarında öğrencinin gerekli bilgi ve beceriye sahip olmasını amaçlamaktadır. Bunun ıçm ilk yan yılarda matematik, istatistik, sosyoloji, ekonomi, hukuk daha ilen yıllarda ise üretim yönetimi ve pazarlama, yönetim ve organizasyon, muhasebe ve finansman, hukuk, bilgisayar gibi dersler verilmektedir.İşletmeci olmak isteyen bir kimsenin üstün bir genel akademik yetenek ve sayısal düşünme yeteneğine sahip ofmasr. matematik, sosyoloji, psikolojiye ilgi duyması ve bu alanlarda başarılı olması gerekir.
    Üniversite mezunu bir işletmeci kamu sektöründe çalışıyorsa maaş ve yan ödemeler alır Özel sektörde ödemeler daha doyurucu ve tanınan sosyal haklar fazladır. Ülkemizde endüstrinin gelişmesi ile işletmeciye duyulan ihtiyaç artmaktadır.İşletmecilik bugün oldukça iyi gelir sağlayan bir meslektir. Özellikle bilgili, yetenekli ve tecrübeli bir işletmeci mevkii ve kazancı yüksek bir iş bulabilir.

    bana sorarsan kultur olsun diye uni ise tercihin ve iibfden baska alternatif yoksa CEKO sec gec yata yata gecersin... arti bu iki alternatifinden baska da bisey yoksa illa maliye yada isletme ise adam gibi isletme oku ama emin ol iibfden mezun olduktan sonra fakultede anlatilacagi gibi is mis yok hikaye arti olan islere de baktiginda yaptigin mesai ve aldigin para ile pc basinda site yapip harcayacagin mesai ve alacagin para kıyaslanamaz kadar komik gelecek bu da hayatin gercegi umarım gonlune gore olur secimin
  • 31-05-2007, 01:44:59
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya siz onu bunu geçin işletme matematiğimi,maliye matematiğimi daha zor ona gelin
    matematik acisindan ikisi de ayni zorlukta