• 30-05-2007, 00:51:11
    #10
    Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öss denemelerinde puanlarım 220 civarı geliyor okuldan da 72 puan gibi gelicek inşallah.Anadolu üniversitesine gezi yapılmıştı ve Anadolu üniversitesi çok hoşuma gitmişti.Zaten Bursa'ya da yakın araba ile hafta sonu 2 saatte eve gelirim.Puanlara baktım benim kazanabileceğim iktisat ve maliye bölümleri var.Şimdi orada okuyanlardan veya bu bölümlerin herhangibirinde okuyanlara bazı sorularım var.Cevaplarsanız sevinirim.
    1- Anadolu üniversitesinin kötü yanları,iyi yanları nelerdir?
    2- Eskişehir öğrenci yaşamı için gerçekten iyi bir yer midir,iyi bir binanın kira ücereti ne durumdadır?(Bina dayanıklı birşey olsunki bir depremde gitmeyelim )
    3- Maliye bölümünde mi matematik daha zordur iktisat bölümünde mi?
    4- Matematik özürlü bir insan bu bölümlerden birini 4 senede bitirebilir mi?
    Daha aklıma gelen soru olursa yazarım.Şimdiden teşekkürler
    bende anadolu ing. işletmede okuyorum bikaç açıklama yapayım sorularına

    1-kötü yanı yok gibi bişey bitek bazı bölümlerde hazırlık sınıfı kötü lur ama senin istediklerinde olmadığı için sorun olmaz. iyi yanları ise saymakla bitmez güzel kampus gece hayatı durmaksızın eğlence.

    2- bence öğrencinin yaşayabileceği en iyi şehir. İstanbulu bile aratmıyor diyebilirim. bitek kiralar el yakıyor benim kaldığım ev şuan bağlarda okula 5 dk 600 ytl. onun dışında herşey ucuzdur yemek, yol vs.

    3-4 bunları bilemicem
  • 30-05-2007, 03:18:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zupermen netlerini yazabilirmisin?
  • 30-05-2007, 19:35:47
    #12
    Genelde şöyle:
    Türkçe : 25 - 30 arası
    Sosyal : 26-30 arası
    mat1 : 10-20 arası
    fen1 : 2-10 arası
    edebiyat:24-27 arası
    mat2 :0-5 arası
    fantezi olsun diye sos2 yaparsam : 20-28 arası
    Bu arada webrlis işletme de matematik zor mu?Ayrıca ikinci öğretim puanı benim için uygun gibi 287 puan,maliye ise 290 birinci öğretim 291 işletmenin.Sence işletme 2. öğretim okumak mı daha mantıklı maliye birinci öğretim mi?Bu ikinci öğretim tam olarak ne oluyor sadece akşam 4 demi başlıyor dersler?Kaçta bitiyor?
  • 30-05-2007, 19:54:08
    #13
    fen1 in bomba gibi
  • 30-05-2007, 19:56:56
    #14
    Son dersane denemesinde fen1 16net yaptıydım
  • 30-05-2007, 20:39:25
    #15
    UgguR

    Tm'misin ?
  • 30-05-2007, 20:50:56
    #16
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UgguR
    Tm'misin ?
    Sayısal hocam.
  • 30-05-2007, 20:57:39
    #17
    ama arkadaş tm büyük bir olasılıkla.Benim say arkadaslarımdan fenden 10 u göremeyenler var
  • 30-05-2007, 21:04:10
    #18
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama arkadaş tm büyük bir olasılıkla.Benim say arkadaslarımdan fenden 10 u göremeyenler var
    Yok yanlış anlamayın. Mesaj yazdıktan sonra başlığın konusunu gördüm Kusura bakmayın.
    Fizik biyoloji severek çözerim. İnşallah össde 20nin üzerine çıkabilirim. Bizim dersanede fen 5-10 net genelde ortalaması. Bazen hayvanlık yapıp sosyaldede18e çıkabiliyorum, ama mat2 berbat denecek kadar kötü