ama arkadaş tm büyük bir olasılıkla.Benim say arkadaslarımdan fenden 10 u göremeyenler var
Yok yanlış anlamayın. Mesaj yazdıktan sonra başlığın konusunu gördüm

Kusura bakmayın.
Fizik biyoloji severek çözerim. İnşallah össde 20nin üzerine çıkabilirim. Bizim dersanede fen 5-10 net genelde ortalaması. Bazen hayvanlık yapıp sosyaldede18e çıkabiliyorum, ama mat2 berbat denecek kadar kötü