H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en kazık dersler kimya 2 bio 2 abi
Kimya2ye hayatımda etmediğim küfürleri etmişimdir, zaten pek samimiyetim yok kendisiyle Neymiş hidrokarbon, la bunları kimya mühendisleri ünide görüyor, bizlere üniversite hazırlıkta sokuyorlar Biyo2 sırf ezber mücade ediyorum kendisiylede