Evet eşit ağırlığım

Yaptıklarımıda mantıkla yapıyorum biyoloji ve fizikten.Kimyadan da ayrıştırma yöntemleri ile arada kurulan bağlardan aklımda kalanları yapıyorum sorular denk gelince 13 e vurduğu oluyor,bir kere denk gelmedi -0,5 oldu

Mat2 benim diğer dersler gibi olsaydı eskişehir hukuk düşünürdüm.
Yalnız görüyormusunuz ne büyük adaletsizlik var,matematik istemeyen eşit ağırlık bölümü için yani hukuk için deli gibi matematik yapmak gerekiyor.Matematik isteyen maliye,iktisat gibi bölümler için ize az yapsan yetiyor.Yani yapamayan kazığı 4 sene daha yiyor