Yalnız görüyormusunuz ne büyük adaletsizlik var,matematik istemeyen eşit ağırlık bölümü için yani hukuk için deli gibi matematik yapmak gerekiyor.Matematik isteyen maliye,iktisat gibi bölümler için ize az yapsan yetiyor.Yani yapamayan kazığı 4 sene daha yiyor
Bu sistemde ne adaletliki zaten? Yapmak istemediğimiz şeyleri yapmak zorunda kalıyor sonra performans bekleniyor
Bu sene puanlar düşer diyolar. Geçen sene biçok üni kontenjan dolduramadığı için biraz daha kolay gelir diyor yorumcular ya hadi hayırlısı
Not : H4k4nn sorunun cevabı ne yaw?

Dur sonra ben sana bi soru sorayım kaçamazsın hemen