• 31-01-2010, 22:07:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden acaba?


    Kasa problemi çıkıyor dikkat et

    şarji çobuk bitiyor dokunmatigi berbat
  • 31-01-2010, 22:11:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasa problemi çıkıyor dikkat et

    şarji çobuk bitiyor dokunmatigi berbat
    bana çok güzel ve kullanışlı bir telefon dediler
  • 31-01-2010, 23:05:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olabilicek?
  • 31-01-2010, 23:47:59
    #13
    xpressmusic'i ben beğenmedim dokunmatiği gerçekten rahatsız edici + çok kaba bir telefon.
  • 01-02-2010, 01:04:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hadi ya bende yarın ondan almayı düşünüyordum
  • 01-02-2010, 01:08:38
    #15
    N95 öneririm
  • 01-02-2010, 01:10:05
    #16
    kesinlikle 5800
  • 01-02-2010, 01:48:02
    #17
    5800 iyidir kulak asma kötü diyenlere.500 TL lik telefon dokunmatiğin ayfonla eşdeğer olması falan mı bekleniyor?Kaba falanda değil en azından n73 kullanmış olan bana göre.Şarj süresi sana bağlı wi-fi çok sömürüyor şarjı.
  • 01-02-2010, 01:49:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana çok güzel ve kullanışlı bir telefon dediler
    Sana yalan söylemişler ben kullandım ve 10 gün sonra sattım 250TL

    Bedava gitti igrenc bir telefon berbat !