Telefon Konusunda Yardımcı Olur Musunuz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefon Konusunda Yardımcı Olur Musunuz ?
26
●
1.072
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Telefon Konusunda Yardımcı Olur Musunuz ?
1
2
3
31-01-2010, 22:07:27
#10
Kaynak
Üyeliği durduruldu
JelixViewer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden acaba?
Kasa problemi çıkıyor dikkat et
şarji çobuk bitiyor dokunmatigi berbat
31-01-2010, 22:11:57
#11
JelixViewer
Üyeliği durduruldu
Kaynak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kasa problemi çıkıyor dikkat et
şarji çobuk bitiyor dokunmatigi berbat
bana çok güzel ve kullanışlı bir telefon dediler
31-01-2010, 23:05:26
#12
JelixViewer
Üyeliği durduruldu
Yardımcı olabilicek?
31-01-2010, 23:47:59
#13
Zapotec
xpressmusic'i ben beğenmedim dokunmatiği gerçekten rahatsız edici + çok kaba bir telefon.
01-02-2010, 01:04:08
#14
JelixViewer
Üyeliği durduruldu
hadi ya bende yarın ondan almayı düşünüyordum
01-02-2010, 01:08:38
#15
GodLessTurtLe
N95 öneririm
01-02-2010, 01:10:05
#16
Anonim
kesinlikle 5800
01-02-2010, 01:48:02
#17
Lvp
5800 iyidir kulak asma kötü diyenlere.500 TL lik telefon dokunmatiğin ayfonla eşdeğer olması falan mı bekleniyor?Kaba falanda değil en azından n73 kullanmış olan bana göre.Şarj süresi sana bağlı wi-fi çok sömürüyor şarjı.
01-02-2010, 01:49:02
#18
Kaynak
Üyeliği durduruldu
JelixViewer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana çok güzel ve kullanışlı bir telefon dediler
Sana yalan söylemişler ben kullandım ve 10 gün sonra sattım 250TL
Bedava gitti
igrenc bir telefon berbat !
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler