JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana çok güzel ve kullanışlı bir telefon dediler
Sana yalan söylemişler ben kullandım ve 10 gün sonra sattım 250TL

Bedava gitti igrenc bir telefon berbat !