5800 iyidir kulak asma kötü diyenlere.500 TL lik telefon dokunmatiğin ayfonla eşdeğer olması falan mı bekleniyor?Kaba falanda değil en azından n73 kullanmış olan bana göre.Şarj süresi sana bağlı wi-fi çok sömürüyor şarjı.