• 31-01-2010, 18:18:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar cep telefonu almayı düşünüyorum.

    Özellikler:
    • 3.2 megapixel ve üstü
    • Flash
    • Dokunmatik Ekran
    • MP3,MP4 destekleyen
    • 3G Destekli
    • Wiwi özelliÄŸi olan
    bu özelliklere sahip cep telefonu arıyorum.

    Nokia N97 almayı düşünüyordum ama geçen gün bi arkadaşta Samsung Star gördüm ve Nokia N97'ye yakın özellikleri var.Fakat Nokia N97'nin fiyatı 1 milyar üstünde,Samsung Star'ın fiyatı 460 lira.Sizce ne yapıyım sizin bildiğiniz cep tel. var mı bu modellere benzer?
  • 31-01-2010, 18:47:11
    #2
    samsung 5233 460 lira olması imkansız geçen ay arkadaş aldı 390 a.

    ama aradağın 5603 ise bişey diyemem tabiki,

    sana tavsiyem 3.2 mp wifi felan pek takılma çünkü belli bir müddet sonra hiçbirini kullanmadığının farkına varacaksın ama yinede param var diyorsan n97 e 1 milyar verme git samsungun al
  • 31-01-2010, 18:52:24
    #3
    Üyeliği durduruldu


    tavsiye ederim ben kullaniyorum

    http://www.samsungevi.com/Cep-Telefo...-kamerali.html
  • 31-01-2010, 19:06:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung 5233 460 lira olması imkansız geçen ay arkadaş aldı 390 a.

    ama aradağın 5603 ise bişey diyemem tabiki,

    sana tavsiyem 3.2 mp wifi felan pek takılma çünkü belli bir müddet sonra hiçbirini kullanmadığının farkına varacaksın ama yinede param var diyorsan n97 e 1 milyar verme git samsungun al

    bassettiÄŸim telefon bu acaba bunu kast ediyorsun hocam?
  • 31-01-2010, 19:44:41
    #5
    aynen o telefon yiğit ama alırken şunu unutma isterse en kral telefonda olsa samsung telefonlarda şarj sorunu var.
  • 31-01-2010, 21:34:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Peki Nokia 5800 XpressMusic nasıl sizce?
  • 31-01-2010, 21:36:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Nokia 5800 XpressMusic nasıl sizce?

    çok kötü !
  • 31-01-2010, 21:39:29
    #8
    samsung star öneririm güzel telefon
  • 31-01-2010, 21:39:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kötü !
    neden acaba?