• 01-02-2010, 01:51:54
    #19
    nokia dan şaşma kardeş... ford transit gibidir... zarar ettirmez samsungu aldıgın dakika ikinci eli max 150 tl
  • 01-02-2010, 02:39:15
    #20
    Lg km900..,
  • 01-02-2010, 04:22:24
    #21
    iPhone 3G[S] Al derim.
  • 01-02-2010, 10:21:17
    #22
    Üyeliği durduruldu
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Nokia 5800 XpressMusic nasıl sizce?
    bazı arkadaşlar kötü demiş nedir dezavantajları açıklar mısınız ?
  • 01-02-2010, 16:42:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bilmiyorum ki bende bugün alıcaktım telefonu vaz geçtim.

    Arkadaşlar başka önerebiliceğiniz bi telefon var mı ?
  • 22-03-2010, 13:12:26
    #24
    Yeni konu açmayalım

    400 TL limitli telefon önerebilecek var mı? Eşime hediye alacağım...
  • 22-03-2010, 13:24:32
    #25
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Kesinlikle Apple iPhone
  • 22-03-2010, 13:26:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana yalan söylemişler ben kullandım ve 10 gün sonra sattım 250TL

    Bedava gitti igrenc bir telefon berbat !
    sen kullanamamışsındır kusura bakma sallama yorumlarını kendine sakla
  • 22-03-2010, 13:46:46
    #27
    SAMSUNG S5603 kullanan var mı acaba?