Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana yalan söylemişler ben kullandım ve 10 gün sonra sattım 250TL

Bedava gitti igrenc bir telefon berbat !
sen kullanamamışsındır kusura bakma sallama yorumlarını kendine sakla