Konu
Telefon Konusunda Yardımcı Olur Musunuz ?
31-01-2010, 23:47:59
#13
Zapotec
xpressmusic'i ben beğenmedim dokunmatiği gerçekten rahatsız edici + çok kaba bir telefon.