• 16-01-2010, 15:54:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba . bu sene son senem öss derdi çıktı. polisliği kazanmam lazım. baba mesleği olduğu için mecburen kazanmam lazım. inşallah kazanırımda.

    yalnız daha çalışmaya başlamadım bile nasıl başlıyayım neler yapayım nisandaki sınavdan 205 puan almam lazımmış ham puan olarak neler yapayım sziler ne yapıyorsunuz ?
  • 16-01-2010, 15:57:08
    #2
    Bende daha çalışmaya başlayamadım.Öneride bulunabilecek arkadaşlar varmı:S
  • 16-01-2010, 15:58:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bakalım öneri gelir mi aklımdaki fikir diyorum 15 tatilde eve kapanıyım türkçe -edebiyat-dil anlatım,tarih kasayım. biraz bir şeyler öğreneyim. matematik bilgim de osla az var ya neler neler yaparım ben
  • 16-01-2010, 16:01:33
    #4
    Arkadaşlar bu askeriyeye 2 tür giriliyor birinin puanı yüksek birinin daha düşük hangisi daha yüksek puanla oluyor ve farkları neler biraz yardımcı olabilirmisiniz? örneğin birine 210 puanla girerken diğerine en az 250 istiyor
  • 16-01-2010, 16:02:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu askeriyeye 2 tür giriliyor birinin puanı yüksek birinin daha düşük hangisi daha yüksek puanla oluyor ve farkları neler biraz yardımcı olabilirmisiniz? örneğin birine 210 puanla girerken diğerine en az 250 istiyor
    havacılık yüksek puanla oluyor diye biliyorum . kara en düşük puanla
  • 16-01-2010, 16:03:44
    #6
    Polislik sınavları hakkında bilgisi olan yazsın lütfen. Arkadaşlar şahsen okulla birlikte yürütemediğim için dersaneye gitmedim kendim arada çalışıyorum hiç düşünmüyorum bu sene.. Bence sizde kendinizi sıkmayın o kadar. Okul bittikten sonra sakin bir çalışmayla o 205 puanı çoğumuz rahatlıkla tutturur.
  • 16-01-2010, 16:05:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polislik sınavları hakkında bilgisi olan yazsın lütfen. Arkadaşlar şahsen okulla birlikte yürütemediğim için dersaneye gitmedim kendim arada çalışıyorum hiç düşünmüyorum bu sene.. Bence sizde kendinizi sıkmayın o kadar. Okul bittikten sonra sakin bir çalışmayla o 205 puanı çoğumuz rahatlıkla tutturur.
    Bu sene kazanmam lazım üstat olacak inş. başlayacağım 15 tatilde.
  • 16-01-2010, 16:09:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yalnız bu 15 tatilde nasıl çalışayım demek istiyorum
  • 16-01-2010, 16:09:59
    #9
    Her dersten birer tane test kitabı al çöz.Öss çok zor bi'şey değil aslında.Gerçi ben 6 sene önce girdim konular eklenmiş ama test çözmek her zaman daha mantıklıdır.