merhaba . bu sene son senem öss derdi çıktı. polisliği kazanmam lazım. baba mesleği olduğu için mecburen kazanmam lazım. inşallah kazanırımda.
yalnız daha çalışmaya başlamadım bile

nasıl başlıyayım neler yapayım nisandaki sınavdan 205 puan almam lazımmış ham puan olarak neler yapayım sziler ne yapıyorsunuz ?