ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu askeriyeye 2 tür giriliyor birinin puanı yüksek birinin daha düşük hangisi daha yüksek puanla oluyor ve farkları neler biraz yardımcı olabilirmisiniz? örneğin birine 210 puanla girerken diğerine en az 250 istiyor
havacılık yüksek puanla oluyor diye biliyorum . kara en düşük puanla