Polislik sınavları hakkında bilgisi olan yazsın lütfen. Arkadaşlar şahsen okulla birlikte yürütemediğim için dersaneye gitmedim kendim arada çalışıyorum hiç düşünmüyorum bu sene.. Bence sizde kendinizi sıkmayın o kadar. Okul bittikten sonra sakin bir çalışmayla o 205 puanı çoğumuz rahatlıkla tutturur.