• 16-01-2010, 16:12:58
    #10
    Bildiğim kadarıyla polislik için gerekli olan 205 ham puan bu sene değişecek çünkü sınav sistemi değişti.
  • 16-01-2010, 16:25:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende daha başlamadım ne zaman başlayacaksak 2 ay sonra sınav var.

    Ama şöyle yapıyorum temel çok zayıf matematik,fen felan dershane'den ya da staj'dan geldiğimde yemek yiyip sonra 11:30 a kadar bilgisayarın başındayım 11:30'dan 1 e kadar felanda test çözüyorum Edebiyat,Tarih,Coğrafya kitaplarını yarıladım neredeyse biraz daha sıkacağım bitireceğim.
  • 16-01-2010, 17:01:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Vamos50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende daha başlamadım ne zaman başlayacaksak 2 ay sonra sınav var.

    Ama şöyle yapıyorum temel çok zayıf matematik,fen felan dershane'den ya da staj'dan geldiğimde yemek yiyip sonra 11:30 a kadar bilgisayarın başındayım 11:30'dan 1 e kadar felanda test çözüyorum Edebiyat,Tarih,Coğrafya kitaplarını yarıladım neredeyse biraz daha sıkacağım bitireceğim.
    aslında iyi fikir. stajdan gelince 1 saat baksam bende bya yaparım
  • 16-01-2010, 17:03:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Gözünü korkutma dostum ,

    Enazından bir yerlere geleceğim diye ''azimlen'' ki başarasın.. Kitapçık al sürekli test çöz veya bu ttnet'in vitamin diye bir etkinliği var gerçekten çok hoş. Şu an kardeşim lise 1'de kullanıyor ve çok yararını görüyor. Anlamadığı konuları bile basitçe anlıyor ve kavrıyor.Lise 4'lerede öss' hazırlanmaları için güzel uygulamaları var bir dene derim ben. Umarım başarılı olursun..
  • 16-01-2010, 17:06:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben deneme sınavları aldım kitapçık şeklinde.Günde 1-2 tane çözüyorum sonra toplu bir şekilde doğru-yanlışlarıma falan bakıyorum
  • 16-01-2010, 17:08:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben deneme sınavları aldım kitapçık şeklinde.Günde 1-2 tane çözüyorum sonra toplu bir şekilde doğru-yanlışlarıma falan bakıyorum
    AdultCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözünü korkutma dostum ,

    Enazından bir yerlere geleceğim diye ''azimlen'' ki başarasın.. Kitapçık al sürekli test çöz veya bu ttnet'in vitamin diye bir etkinliği var gerçekten çok hoş. Şu an kardeşim lise 1'de kullanıyor ve çok yararını görüyor. Anlamadığı konuları bile basitçe anlıyor ve kavrıyor.Lise 4'lerede öss' hazırlanmaları için güzel uygulamaları var bir dene derim ben. Umarım başarılı olursun..
    önerilerinizi değerlendireceğim arkadaşlaar. inş. bu sene kazanırım da şu r10 yazarım kazandımmmm diye
  • 16-01-2010, 17:42:34
    #16
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önerilerinizi değerlendireceğim arkadaşlaar. inş. bu sene kazanırım da şu r10 yazarım kazandımmmm diye
    205 puanı yapamaman zor zaten , önemli olan mülakatları geçmekte o da torpille oluyor zaten , baban polisse girersin.
  • 16-01-2010, 18:06:44
    #17
    arkadaşlar bu geçenyılki puan sistemine göre havacılık kaç istiyordu ?
  • 16-01-2010, 18:23:11
    #18
    Aç ekolhoca'yı akşama kadar izle.Her videodan sonra konuya ilgili 20-25 soruluk bir test çöz.Bir konuyu bitirip testini çözdükten sonra hergün aynı konu ile ilgili en az 5 soru çöz ihmal etme.Her konuyu senin anlaman mümkün olmaz.Gerektiğinde bir özel hoca bul.Üniversite öğrencileri bile olabilir.Sana o konuyu birisinin anlatması anlamana yardımcı olacaktır.Çözemediğin her soruyu birisine çözdür.Aklında her zaman çözemediğin soruların sınavda karşına çıkabileceği bulunsun.Aklından birşeyi daha çıkartma bu sınav ÖSS değil YGS ve LYS adında iki aşamalı bir sınav.Karşına çıkan en kolay sınav olacak.Bundan seneler önce çift aşamalı sınav sisteminde 80.000 kişi sıfır çekmişti.Türkiye ayağa kalkmıştı.Emin ol bu yanlışa bir daha düşmezler.Sınav basit yolun açık olsun.