nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önerilerinizi değerlendireceğim arkadaşlaar. inş. bu sene kazanırım da şu r10 yazarım kazandımmmm diye
205 puanı yapamaman zor zaten , önemli olan mülakatları geçmekte o da torpille oluyor zaten , baban polisse girersin.