Konu
ÖSS ye nasıl hazırlanıyorsunuz????
16-01-2010, 17:42:34
#16
LincolnSamet
nefret_esat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
önerilerinizi değerlendireceğim arkadaşlaar. inş. bu sene kazanırım da şu r10 yazarım kazandımmmm diye
205 puanı yapamaman zor zaten , önemli olan mülakatları geçmekte o da torpille oluyor zaten , baban polisse girersin.