Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben deneme sınavları aldım kitapçık şeklinde.Günde 1-2 tane çözüyorum sonra toplu bir şekilde doğru-yanlışlarıma falan bakıyorum
AdultCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünü korkutma dostum ,

Enazından bir yerlere geleceğim diye ''azimlen'' ki başarasın.. Kitapçık al sürekli test çöz veya bu ttnet'in vitamin diye bir etkinliği var gerçekten çok hoş. Şu an kardeşim lise 1'de kullanıyor ve çok yararını görüyor. Anlamadığı konuları bile basitçe anlıyor ve kavrıyor.Lise 4'lerede öss' hazırlanmaları için güzel uygulamaları var bir dene derim ben. Umarım başarılı olursun..
önerilerinizi değerlendireceğim arkadaşlaar. inş. bu sene kazanırım da şu r10 yazarım kazandımmmm diye