Bende daha başlamadım ne zaman başlayacaksak 2 ay sonra sınav var.
Ama şöyle yapıyorum temel çok zayıf matematik,fen felan dershane'den ya da staj'dan geldiğimde yemek yiyip sonra 11:30 a kadar bilgisayarın başındayım 11:30'dan 1 e kadar felanda test çözüyorum Edebiyat,Tarih,Coğrafya kitaplarını yarıladım neredeyse biraz daha sıkacağım bitireceğim.