Arkadaşlar bu askeriyeye 2 tür giriliyor birinin puanı yüksek birinin daha düşük hangisi daha yüksek puanla oluyor ve farkları neler biraz yardımcı olabilirmisiniz? örneğin birine 210 puanla girerken diğerine en az 250 istiyor