Öğrenim kredisi ne zaman ödenecek
28
●4.455
- 09-01-2010, 00:02:48netten baktım yatmış görünüyordu.
bugün ziraat bankasına gittim.ilk kez alanlar için salı günü ödemeye başlanacağını daha önceden almaya devam edenler ise alabildiğini söylediler.
yani ayın 13. de ilk kez elden paramızı alıp bankamatik kartına sahip olacağız diğer aylarda bankamatikden çekeriz =) - 09-01-2010, 09:31:59nerden bakılıyor yatıp yatmadığına?ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 15:57:48
- 11-01-2010, 03:22:53Hocam öğrenim numaranız kimliğiniz ile bankaya gidip normak işlem gibi fiş alıyorsunuz , sıranız gelince ben öğrenim kredimi almak istiyorum diyorsunuz size kartınız veriliyormuş. ve bankadakilerin bana söylediğine göre parayı ilk ay elden sonra atm den alıyormuşuz.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediklerimi cuma günü banka çalışanı söyledi.
evet orada yazan şubeden alabiliyorsunuz zaten kartınız da oraya gelmiş olacak...
bugün pazartesi yarın alabiliriz
- 11-01-2010, 15:24:42perşembe günüde yatmış görünüyordu , bende o ihtiyaç ile cuma günü gittim ama salı ödeme çıkacak şu anda ödeme yapamıyoruz dediler.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca bankamatik kartınız orda yazan şubeye gelecek diye biliyorum başka yerden ödeme yapmazlar sanıyorum ama bilenler daha iyi cevap verecekler...