• 08-01-2010, 19:43:03
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında verenler 11 Ocak'ta alacaklar diyor açıklamada.
  • 09-01-2010, 00:02:48
    #20
    netten baktım yatmış görünüyordu.

    bugün ziraat bankasına gittim.ilk kez alanlar için salı günü ödemeye başlanacağını daha önceden almaya devam edenler ise alabildiğini söylediler.

    yani ayın 13. de ilk kez elden paramızı alıp bankamatik kartına sahip olacağız diğer aylarda bankamatikden çekeriz =)
  • 09-01-2010, 09:01:27
    #21
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende baktım yatmış çektim
  • 09-01-2010, 09:31:59
    #22
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende baktım yatmış çektim
    nerden bakılıyor yatıp yatmadığına?
  • 09-01-2010, 15:57:48
    #23
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden bakılıyor yatıp yatmadığına?

    http://www.kyk.gov.tr/Yurtkur/ogreni...ametreGiris.do
  • 11-01-2010, 02:34:44
    #24
    Benimde yatmış baktım.
    Orda yazdığı şubedenmi alacağız ?
    Görevlidenmi alacaz yoksa ATM'denmi ilk ay ?
  • 11-01-2010, 03:22:53
    #25
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yatmış baktım.
    Orda yazdığı şubedenmi alacağız ?
    Görevlidenmi alacaz yoksa ATM'denmi ilk ay ?
    Hocam öğrenim numaranız kimliğiniz ile bankaya gidip normak işlem gibi fiş alıyorsunuz , sıranız gelince ben öğrenim kredimi almak istiyorum diyorsunuz size kartınız veriliyormuş. ve bankadakilerin bana söylediğine göre parayı ilk ay elden sonra atm den alıyormuşuz.

    dediklerimi cuma günü banka çalışanı söyledi.

    evet orada yazan şubeden alabiliyorsunuz zaten kartınız da oraya gelmiş olacak...

    bugün pazartesi yarın alabiliriz
  • 11-01-2010, 14:16:15
    #26
    Bugün alamazmıyım yani ?
    Yatmış şuanda ?

    Ve başka ziraat şubelerinden alabilirmiyim ? Kesinti olurmu ?
  • 11-01-2010, 15:24:42
    #27
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün alamazmıyım yani ?
    Yatmış şuanda ?

    Ve başka ziraat şubelerinden alabilirmiyim ? Kesinti olurmu ?
    perşembe günüde yatmış görünüyordu , bende o ihtiyaç ile cuma günü gittim ama salı ödeme çıkacak şu anda ödeme yapamıyoruz dediler.

    ayrıca bankamatik kartınız orda yazan şubeye gelecek diye biliyorum başka yerden ödeme yapmazlar sanıyorum ama bilenler daha iyi cevap verecekler...