• 07-01-2010, 15:33:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Burslar, öğrenim kredileri ne zaman ödenecek ?
    tşkler.
  • 07-01-2010, 15:36:09
    #2
    Geri ödememi?
  • 07-01-2010, 15:48:42
    #3
    Yok.
    200 TL ne zaman başlıcak
    11'indemi.
  • 07-01-2010, 15:51:42
    #4
    İlk kez alacaksınız sanırım.
    İlk ödeme 3-4 gün gecikiyor. En geç 12 si gibi hesabınıza yatar.
  • 07-01-2010, 15:55:54
    #5
    Hesaba yatmıcak sanırım.
    İlk ay elden alacağız.
    Öyle biliyorum.
  • 07-01-2010, 15:56:52
    #6
    Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
  • 07-01-2010, 15:59:09
    #7
    STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
    Nasıl yatmış Daha önec alıyorlar sanırım ?
    Nereye yatıyor bu paralar? Üniversiteden elden alınıyor sanırım.
    İlk ay için sadece.
  • 07-01-2010, 16:02:40
    #8
    STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
    ilk ödeme geç yapılıyor.
    Evet şu anda banka kartınız olmadığı için gişeden alacaksınız ücretinizi. (Bankadan alacaksınız)
    Kyk numaranızı ve kimliğinizi (öğrenci kartıda gerekebilir) götürüyorsunuz ödemeyi alıyorsunuz. O sırada size banka kartı vereceklerdir.
    Şubattan itibaren Bankamatiklerden (Ziraat Bankası) ayın 7sinde öğrenimizini çekebilirsiniz.
    (Hatta 6sının gecesi 23.00 gibi para hesaba yatar)
  • 07-01-2010, 16:07:05
    #9
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yatmış Daha önec alıyorlar sanırım ?
    Nereye yatıyor bu paralar? Üniversiteden elden alınıyor sanırım.
    İlk ay için sadece.
    Hocam, arkadaşın da anlattığı gibi ilk ödenenlere farklıymış yolu yordamı. Banka kartı alanlar atmlerden çekebiliyorlar paralarını bugünden itibaren. Gerekli açıklamayı arkadaş yapmış.