Merhaba arkadaşlar.
Burslar, öğrenim kredileri ne zaman ödenecek ?
tşkler.
Öğrenim kredisi ne zaman ödenecek
28
●4.455
- 07-01-2010, 15:56:52Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
- 07-01-2010, 15:59:09Nasıl yatmışSTRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önec alıyorlar sanırım ?
Nereye yatıyor bu paralar? Üniversiteden elden alınıyor sanırım.
İlk ay için sadece. - 07-01-2010, 16:02:40ilk ödeme geç yapılıyor.STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet şu anda banka kartınız olmadığı için gişeden alacaksınız ücretinizi. (Bankadan alacaksınız)
Kyk numaranızı ve kimliğinizi (öğrenci kartıda gerekebilir) götürüyorsunuz ödemeyi alıyorsunuz. O sırada size banka kartı vereceklerdir.
Şubattan itibaren Bankamatiklerden (Ziraat Bankası) ayın 7sinde öğrenimizini çekebilirsiniz.
(Hatta 6sının gecesi 23.00 gibi para hesaba yatar) - 07-01-2010, 16:07:05Hocam, arkadaşın da anlattığı gibi ilk ödenenlere farklıymış yolu yordamı. Banka kartı alanlar atmlerden çekebiliyorlar paralarını bugünden itibaren. Gerekli açıklamayı arkadaş yapmış.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
