STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
Nasıl yatmış Daha önec alıyorlar sanırım ?
Nereye yatıyor bu paralar? Üniversiteden elden alınıyor sanırım.
İlk ay için sadece.