Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
ilk ödeme geç yapılıyor.
Evet şu anda banka kartınız olmadığı için gişeden alacaksınız ücretinizi. (
Bankadan alacaksınız)
Kyk numaranızı ve kimliğinizi (öğrenci kartıda gerekebilir) götürüyorsunuz ödemeyi alıyorsunuz. O sırada size banka kartı vereceklerdir.
Şubattan itibaren Bankamatiklerden (Ziraat Bankası) ayın 7sinde öğrenimizini çekebilirsiniz.
(Hatta 6sının gecesi 23.00 gibi para hesaba yatar)