STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yatmış arkadaşlarımın parası. İlk kez alınca bir gecikme olurmu bilmiyorum.
ilk ödeme geç yapılıyor.
Evet şu anda banka kartınız olmadığı için gişeden alacaksınız ücretinizi. (Bankadan alacaksınız)
Kyk numaranızı ve kimliğinizi (öğrenci kartıda gerekebilir) götürüyorsunuz ödemeyi alıyorsunuz. O sırada size banka kartı vereceklerdir.
Şubattan itibaren Bankamatiklerden (Ziraat Bankası) ayın 7sinde öğrenimizini çekebilirsiniz.
(Hatta 6sının gecesi 23.00 gibi para hesaba yatar)