• 05-02-2010, 20:54:09
    #28
    Arkadaşlar Kredi kartı aldım geçenlerde. Cumatesi 21:30'dan sonra ATM'lerden çekebiliyoruz demi ?
  • 05-02-2010, 23:15:10
    #29
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    genelde yatırıyorlar ayın 6'sında akşam olunca belli bir saati yok