Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde yatmış baktım.
Orda yazdığı şubedenmi alacağız ?
Görevlidenmi alacaz yoksa ATM'denmi ilk ay ?
Hocam öğrenim numaranız kimliğiniz ile bankaya gidip normak işlem gibi fiş alıyorsunuz , sıranız gelince ben öğrenim kredimi almak istiyorum diyorsunuz size kartınız veriliyormuş. ve bankadakilerin bana söylediğine göre parayı ilk ay elden sonra atm den alıyormuşuz.

dediklerimi cuma günü banka çalışanı söyledi.

evet orada yazan şubeden alabiliyorsunuz zaten kartınız da oraya gelmiş olacak...

bugün pazartesi yarın alabiliriz