Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün alamazmıyım yani ?
Yatmış şuanda ?

Ve başka ziraat şubelerinden alabilirmiyim ? Kesinti olurmu ?
perşembe günüde yatmış görünüyordu , bende o ihtiyaç ile cuma günü gittim ama salı ödeme çıkacak şu anda ödeme yapamıyoruz dediler.

ayrıca bankamatik kartınız orda yazan şubeye gelecek diye biliyorum başka yerden ödeme yapmazlar sanıyorum ama bilenler daha iyi cevap verecekler...