netten baktım yatmış görünüyordu.
bugün ziraat bankasına gittim.ilk kez alanlar için salı günü ödemeye başlanacağını daha önceden almaya devam edenler ise alabildiğini söylediler.
yani ayın 13. de ilk kez elden paramızı alıp bankamatik kartına sahip olacağız diğer aylarda bankamatikden çekeriz =)