• 07-12-2009, 16:10:32
    #10
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manavgat olmasının özel bir sebebi var ? Merkezi yerlere biraz uzak kalıyor..
    Hayir özel bir nedeni yok. Merkeze Otobüsler veya Taksi gidiyor zaten Yesillik Güzel yer ariyordum, burasi karsima cikti.
  • 07-12-2009, 16:21:50
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yeşillik bir yer arıyorsan beleğe 8km mesafede tadilat işini yaptığımız bu oteli tavsiye ederim. Golf sahasında tut aqupark'a kadar tam eğlence dünyası. Ben yemeğe çok önem veririm burada personele çıkan açık büfeyi görseniz hayret edersiniz ki müşteriyi düşünün artık.
    Fiyatlarını bilmiyorum ama tavsiye ederim.

    http://www.tatilsepeti.com/Otel_Robi...FYOOzAodT0wksA
  • 07-12-2009, 20:36:35
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sıcak kavramı kişiye göre
    şuan ben biliyorum bu mevsimde bile az güneş olsun denize girenler var Alanya - Antalya - Kemer'de.
  • 07-12-2009, 20:47:07
    #13
    Cevaplar icin herkese tek tek Tesekkür ediyorum. Peki Hotel önerebileceginiz bir'yer varmi? Cok Kaydirak olan yer Nisanlim öyle istiyor
  • 07-12-2009, 22:23:33
    #14
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıcak kavramı kişiye göre
    şuan ben biliyorum bu mevsimde bile az güneş olsun denize girenler var Alanya - Antalya - Kemer'de.
    Vallaha ani bir iş seyahati için yarın akşam Kemer'e gideceğim mayo alsam mı diye düşündürdün şimdi beni
  • 07-12-2009, 22:29:18
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Antalya'yı bilemem ama burada her ay gündüz ortalama sıcaklık 30c oluyor
  • 07-12-2009, 22:31:05
    #16
    peki kutuplar kışın soğuk oluyor mu?
    gökyüzü neden mavidir?
    babam böyle kek yapmayı nerden öğrendi?
  • 07-12-2009, 23:12:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir özel bir nedeni yok. Merkeze Otobüsler veya Taksi gidiyor zaten Yesillik Güzel yer ariyordum, burasi karsima cikti.
    Madem yeşillik güzel yer arıyorsun, http://www.stellasmanzara.com burada kahvaltı ya da akşam yemeği tavsiye ederim, en güzel manzaralardan biri burada Yakınında da dedeman otel vardı yanlış hatırlamıyorsam.

    Hemen yanındaki adonis otelde 4 gün konakladım, otelin havuzu mevcut fakat kaydırak falan yok.
  • 07-12-2009, 23:15:35
    #18
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem yeşillik güzel yer arıyorsun, http://www.stellasmanzara.com burada kahvaltı ya da akşam yemeği tavsiye ederim, en güzel manzaralardan biri burada Yakınında da hilton otel vardı yanlış hatırlamıyorsam.
    Usta burda yemek yemenin Fiyati nedir merak ettim