• 08-12-2009, 00:04:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Antalya ilçelerinden düşünürsen bu sene Alanya Konaklıda tatil yaptım önce 4* bu hotelde yer ayırtmıştık 1 gece kaldık sadece büyük bir turist kafilesine 3 oda kalmamış bizimle beraber aynı turizm şirketi ile gelenleri bu sebebten dolayı 5* diğer hotellerine nakil ettiler hiç bir ek ücret almadılar sanırım bize yer satan turizm şirketi karşıladı ek masrafları bu 2 otelden birisini tavsiye ederim Konaklı küçük bir belde Alanyaya 10km bu hotelin saat başı Alanyaya servisi var hemde 24 saat gidersen snack barda şef abimiz var halen arar hatırını sorarım iyi vakit geçirmiştik kendisi ile herşey dahile dahil olmayan 3-5 içki var + saat 00:00 da herşey dahil kapanıyor ama bize her daim açıktı gidersen pm at slmımı söylemen yeterli
  • 08-12-2009, 00:10:37
    #20
    Hoteli buldum
    Burasi
  • 08-12-2009, 00:21:07
    #21
    valla onu bunu bilmem de datça PALAMUTBÜKÜ'ne gidersen sessiz sakin mis gibi ortam ohh yazında kışında mükkemmel bi vakit geçireceğin yerdir
  • 08-12-2009, 02:02:07
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha ani bir iş seyahati için yarın akşam Kemer'e gideceğim mayo alsam mı diye düşündürdün şimdi beni
    Kemer hayırdır bu ölü mevsimde ne işi bir tek inşaat işi olur bu mevsimde, birde bayii toplantısı Birşey ihtiyaç olursa söyle Kemer bizden sorulur

    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoteli buldum
    Burasi
    Serhat ne yaptın abi sen iptal et cabuk oraya kimler takılıyor biliyormusun
    Cemil ipekçi ve tayfası
  • 08-12-2009, 02:34:57
    #23
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serhat ne yaptın abi sen iptal et cabuk oraya kimler takılıyor biliyormusun
    Cemil ipekçi ve tayfası
    kim takilirsa takilsin. bana bulasmazinda
  • 08-12-2009, 10:51:41
    #24
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta burda yemek yemenin Fiyati nedir merak ettim
    Paha bicilemez!
  • 08-12-2009, 11:11:04
    #25
    Hillsidesu hoteline mi rezervasyon yaptırdın vay koçum benim Ulaşım açısından o hotel iyi gece bir manzarası var akıllara zarar zaten hotel de süper kolay kolay kimse kötülemez ama fiyatları da tuzludur biraz bildiğim gerçi 6 ay daha uygun olabilir.

    2008 yazında ben 1 Haziranda Kemer'deydim. Dayımın hoteline bakıyordum ve açıkcası Haziran ayında orası sıcak ama şu var ilk 1-20 haziran arası sabahları deniz biraz soğuk ama öğlen gibi süper ve baya da yüzen vardı.

    Bu aylarda genellikle spor yarışmaları yapılıyor ve vaktin varsa tavsiye ederim. Haziran'da çok kalabalık değil antalya o yüzden mesela ;
    bu showtv'de yayınlanan tekne yarışı haziranda antalyada
    dalış yarışması haziranda yapılıyor sanırım,
    Dünya motor yarışması tam hatırlamıyorum 2veya 4 yılda bir kemerde yapılıyordu eğer 2 ise bu sene yine orda ve yüzlerce yarışması yerli yabancı ekipler vardı.
    bir gününü mutlaka tekneturuna ayır derim açıkcası,

    Bunun dışında iyi tatiller dilerim. Haziran'da rahatça antalyada tatil yapılabilir ve eğlenebilirsin. Hillsidesu da gerçekten güzel hotel orda kaydıraklar vardı ama sayısını fln bilmiyorum zaten öyle yerde en son aklınıza gelecek bir yer bi gidinde
  • 08-12-2009, 15:33:19
    #26
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hillsidesu hoteline mi rezervasyon yaptırdın vay koçum benim Ulaşım açısından o hotel iyi gece bir manzarası var akıllara zarar zaten hotel de süper kolay kolay kimse kötülemez ama fiyatları da tuzludur biraz bildiğim gerçi 6 ay daha uygun olabilir.

    2008 yazında ben 1 Haziranda Kemer'deydim. Dayımın hoteline bakıyordum ve açıkcası Haziran ayında orası sıcak ama şu var ilk 1-20 haziran arası sabahları deniz biraz soğuk ama öğlen gibi süper ve baya da yüzen vardı.

    Bu aylarda genellikle spor yarışmaları yapılıyor ve vaktin varsa tavsiye ederim. Haziran'da çok kalabalık değil antalya o yüzden mesela ;
    bu showtv'de yayınlanan tekne yarışı haziranda antalyada
    dalış yarışması haziranda yapılıyor sanırım,
    Dünya motor yarışması tam hatırlamıyorum 2veya 4 yılda bir kemerde yapılıyordu eğer 2 ise bu sene yine orda ve yüzlerce yarışması yerli yabancı ekipler vardı.
    bir gününü mutlaka tekneturuna ayır derim açıkcası,

    Bunun dışında iyi tatiller dilerim. Haziran'da rahatça antalyada tatil yapılabilir ve eğlenebilirsin. Hillsidesu da gerçekten güzel hotel orda kaydıraklar vardı ama sayısını fln bilmiyorum zaten öyle yerde en son aklınıza gelecek bir yer bi gidinde
    Tesekkür ederim. Evet Hotelin Süper Görünümü var, birde dikkatimi cekti; Aqualand var. Orada Hotelin icinde mi? Yoksa ekstra bi ücret mi ödeniyor oraya?
  • 08-12-2009, 21:02:11
    #27
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkür ederim. Evet Hotelin Süper Görünümü var, birde dikkatimi cekti; Aqualand var. Orada Hotelin icinde mi? Yoksa ekstra bi ücret mi ödeniyor oraya?
    net bir cevap veremem tabiki ama yüksek ihtimal ile ücretlidir hoteli ariyarak bunu öğrenebilirsin. İnan şuanda kafam öyle kıyakki szor okuyor yazıları ce cevap veriyorum iyi eglenceler