• 07-12-2009, 03:20:55
    #1
    Arkadaslar Nisanlim benimle iddalasiyor. Altinci Ayi'n baslarinda Antalya Sicak oluyor dimi. cevaplarinizi bekliyorum
  • 07-12-2009, 03:53:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kışın bile soğuk değil ki, sadece mevsimine göre yağışlı. 10. ayda denize girilebiliyor. 6. ayda antalya sıcak ötesi..

    Bu sene içinde mayıs ayının ilk haftası gittiğimde antalyaya hava yağışlı ama sıcaktı. Haziranda ise sıcak..
  • 07-12-2009, 10:30:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçen Mayısta gittim. Çok güzel havası vardı. Denize giriyorduk
  • 07-12-2009, 12:24:14
    #4
    Olur olur olmaz mı.Orası karadeniz mi tabi ki Haziran ayında sıcak olur denize de girilir hatta
  • 07-12-2009, 12:29:50
    #5
    Eskiden otelde çalışıyordum. Kışın da açık olurdu otel. Turistler hep olurdu. Tabi onların derileri biraz daha soğuğa alışkın ama nisan dedimi girilebilir rahatlıkla
  • 07-12-2009, 12:44:08
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kışın ocak-şubat aylarında soğuk oluyor nisan sonu gibi denize giriliyor. Yağışlar oluyor ama hava soğumuyor haziranda nem yavaş yavaş hissettirmeye başlıyor temmuz-ağustos ayları felaket oluyor.9ncu ayın sonuna kadar denize girilebiliyor.Genelde bu şekilde.
  • 07-12-2009, 12:50:25
    #7
    Sıcak olur kesinlikle + deniz suyuda sıcak olur.
  • 07-12-2009, 16:04:15
    #8
    Tesekkür ederim cevabiniz icin. Bu Hotele gitmeyi planliyoruz, sizce nasil?
    Burasi
  • 07-12-2009, 16:09:05
    #9
    Manavgat olmasının özel bir sebebi var ? Merkezi yerlere biraz uzak kalıyor..