• 08-12-2009, 21:36:56
    #28
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemer hayırdır bu ölü mevsimde ne işi bir tek inşaat işi olur bu mevsimde, birde bayii toplantısı Birşey ihtiyaç olursa söyle Kemer bizden sorulur
    Sektörel bir dergiyiz.
    Seminer varmış onun haberini yapmak için Göynük'e gidiyoruz.
    Az sonra yola çıkıyorum bakalım.
  • 08-12-2009, 21:40:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Allah'ın bileceği şey hocam belki kar yağar
  • 08-12-2009, 22:38:38
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hillsidesu otel de 1 gece konakladım. iş için gitmiştim. 2 sene önce Nisan ayı idi yanlış hatırlamıyorsam. Beyazlar içinde güzel bir otel. şehrin tam merkezinde.
    ancak " tatil konsepti "için uygun mudur onu bilemem.
    daha ziyade şehir oteli statüsünde bir otel orası.
  • 08-12-2009, 22:44:37
    #31
    Üyeliği durduruldu
    oo serhadım naber görüşemiyoruz? titanicten yeri ayırttın dimi?

    sıcak oluyor ya hemde yanıyor
  • 08-12-2009, 22:56:23
    #32
    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo serhadım naber görüşemiyoruz? titanicten yeri ayırttın dimi?

    sıcak oluyor ya hemde yanıyor
    yok kardes Hillside Su gidecegiz Sizde gelin isterseniz.
  • 08-12-2009, 22:59:30
    #33
    Üyeliği durduruldu
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok kardes Hillside Su gidecegiz Sizde gelin isterseniz.

    Kaç liraymış gecelik?
  • 08-12-2009, 23:08:04
    #34
    Üyeliği durduruldu
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok kardes Hillside Su gidecegiz Sizde gelin isterseniz.
    otel biraz pahalı sanki yarın arayıp konuşayım çok pahalı değilse gideriz ne olcak sanki hergün tatile gidiyoruz ama dediklerimide unutma benim anlaşmalı otellerede gidebiliriz..
  • 08-12-2009, 23:12:40
    #35
    Antalya'nın soğuk olduğu ay en fazla 4 aydır. Aralık sonlarına doğru Ocak,Şubat,Mart...Halen denize giriliyor.Tanıtım kağıtlarında x yerinde kayak yapılan y yerinde denize girilebilen bir yer diye boy gösterir Antalya.
  • 09-12-2009, 12:28:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Daha bu sabah antalyadan geldim manisaya turistler alanyada deli gibi denize giriyordu eğer eşyalarım olsa bende girecektim ama hazırlıksız yakalanmışım.