Hillsidesu otel de 1 gece konakladım. iş için gitmiştim. 2 sene önce Nisan ayı idi yanlış hatırlamıyorsam. Beyazlar içinde güzel bir otel. şehrin tam merkezinde.
ancak " tatil konsepti "için uygun mudur onu bilemem.
daha ziyade şehir oteli statüsünde bir otel orası.