Hayir özel bir nedeni yok. Merkeze Otobüsler veya Taksi gidiyor zaten

Yesillik Güzel yer ariyordum, burasi karsima cikti.
Madem yeşillik güzel yer arıyorsun,
http://www.stellasmanzara.com burada kahvaltı ya da akşam yemeği tavsiye ederim, en güzel manzaralardan biri burada

Yakınında da dedeman otel vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Hemen yanındaki adonis otelde 4 gün konakladım, otelin havuzu mevcut fakat kaydırak falan yok.