serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayir özel bir nedeni yok. Merkeze Otobüsler veya Taksi gidiyor zaten Yesillik Güzel yer ariyordum, burasi karsima cikti.
Madem yeşillik güzel yer arıyorsun, http://www.stellasmanzara.com burada kahvaltı ya da akşam yemeği tavsiye ederim, en güzel manzaralardan biri burada Yakınında da dedeman otel vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Hemen yanındaki adonis otelde 4 gün konakladım, otelin havuzu mevcut fakat kaydırak falan yok.