H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manavgat olmasının özel bir sebebi var ? Merkezi yerlere biraz uzak kalıyor..
Hayir özel bir nedeni yok. Merkeze Otobüsler veya Taksi gidiyor zaten Yesillik Güzel yer ariyordum, burasi karsima cikti.