• 02-12-2009, 13:18:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 Ay once 8 megabit net limitsiz pakete gectım kullanıyordum Cok sukur evım santrale yakın dıye 7 megabit kadar rahat hız alıyordum ama kota 32 gb olunca kasım ayı içerisinde hızımı duşurduler ama 512 ye değil nerden baksanız 1 megabıte yakın hıza dusurduler genede tabi insan bir anda eşşekten dusmuse donuyor genede internet cekılmez oldu adeta

    İnternet Hızım 2 aralığa gecmemize rağmen hala eski haline donmedı M.hizmetlerine zaten ulaşmak mümkün değil yarım saat muzık dınletıyorlar Acaba benle aynı dertten müzdarip olan arkadaşlarımız varmı ? Varsa hızları dustukten sonra yeni aya girince kaç gün içinde hızları normal eski haline döndü bilgilendirirlerse sevinirim
  • 02-12-2009, 13:21:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Biri ADSL kullanıyorum Eylül'ün 26'sında düşmüştü hızım. 30 Eylül 22.00 gibi tekrar 8Mbit olmuştu.
  • 02-12-2009, 20:19:20
    #3
    belli bir kotayı geçtikten sonra türk telekom baglantı hızını düşürüyo die duymuştum..
  • 02-12-2009, 20:21:54
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boşuna bekliyorsun. Arıza kaydı bırakman gerek
  • 02-12-2009, 20:23:19
    #5
    Reveloper
    SmileADSL kullanıyorum ŞU ANA KADAR 1 kere bile sorun yaşamadım. tabikide sorun yaşadım ama hepsi benden kaynaklı
  • 02-12-2009, 20:31:09
    #6
    Smile adsl kullanıyorum bende şu anakadar hiçbir sorun yaşamadım.
  • 02-12-2009, 20:44:35
    #7
    Ben öyle idim 45 gb olmuş idi testlerde 800-900 arası hep hız en düşük ben 4k alıyordum en yüksek 7.500 filan aradım bakım var 15 gün sonra aradım bakım bitti bir arza alalım dedi ben söyle dedim 15gb geçtim ama benim hız geçtim zaman 512kb/s düşmem lazım oda ortalama testlerde en fazla 400-500 yapar ben 800-900 alıyom demek oluyorki düşmedim oda evet doğru dedi arza aldı arzadaki adamada aynısını dedim oda modemi aç kapa yaptırdı oradan bir şeyler yaptı 5-6 kere reset attım ama adam bir şeyler yaptı sonra tamam oldu güle güle kullan dedi hız tekrar 6.000 lere cıktı o gün simdi 7 binlerde
  • 02-12-2009, 23:16:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle idim 45 gb olmuş idi testlerde 800-900 arası hep hız en düşük ben 4k alıyordum en yüksek 7.500 filan aradım bakım var 15 gün sonra aradım bakım bitti bir arza alalım dedi ben söyle dedim 15gb geçtim ama benim hız geçtim zaman 512kb/s düşmem lazım oda ortalama testlerde en fazla 400-500 yapar ben 800-900 alıyom demek oluyorki düşmedim oda evet doğru dedi arza aldı arzadaki adamada aynısını dedim oda modemi aç kapa yaptırdı oradan bir şeyler yaptı 5-6 kere reset attım ama adam bir şeyler yaptı sonra tamam oldu güle güle kullan dedi hız tekrar 6.000 lere cıktı o gün simdi 7 binlerde


    Hız böyle cıldırıcagım nerdeyse 3 kasım oldu hızımı yukseltmedıler tekrar m.hizmetlerini gene aradım sırf muzık calıyorlar birde bır kadın cıkıyor dakikabası birazdan size yardımcı olacağız abartısız soyluyorum 20 dk beklıyoruz telefonu acan yok Allah nasıl biliyorsa oyle yapsın emi
  • 02-12-2009, 23:18:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hız böyle cıldırıcagım nerdeyse 3 kasım oldu hızımı yukseltmedıler tekrar m.hizmetlerini gene aradım sırf muzık calıyorlar birde bır kadın cıkıyor dakikabası birazdan size yardımcı olacağız abartısız soyluyorum 20 dk beklıyoruz telefonu acan yok Allah nasıl biliyorsa oyle yapsın emi
    TTNet'te mail desteği yok mu ?