Hız böyle cıldırıcagım nerdeyse 3 kasım oldu hızımı yukseltmedıler

tekrar m.hizmetlerini gene aradım sırf muzık calıyorlar birde bır kadın cıkıyor dakikabası birazdan size yardımcı olacağız abartısız soyluyorum 20 dk beklıyoruz telefonu acan yok Allah nasıl biliyorsa oyle yapsın emi
TTNet'te mail desteği yok mu ?