Ben öyle idim 45 gb olmuş idi testlerde 800-900 arası hep hız en düşük ben 4k alıyordum en yüksek 7.500 filan aradım bakım var 15 gün sonra aradım bakım bitti bir arza alalım dedi ben söyle dedim 15gb geçtim ama benim hız geçtim zaman 512kb/s düşmem lazım oda ortalama testlerde en fazla 400-500 yapar ben 800-900 alıyom demek oluyorki düşmedim oda evet doğru dedi arza aldı arzadaki adamada aynısını dedim oda modemi aç kapa yaptırdı oradan bir şeyler yaptı 5-6 kere reset attım ama adam bir şeyler yaptı sonra tamam oldu güle güle kullan dedi hız tekrar 6.000 lere cıktı o gün simdi 7 binlerde