Bundan 12 ay once superonline bağlatmadan hep biri aklımdaydı ona başvuru yapıcaktım hatta telefon bağlatır bağlatmaz ertesi gun beko subesıne galiba yanılmıyorsan biri bağlatmak için gittim adamlar 50 tl para ıstıyor modem için ucretsız ıstıyorsan illa kredı kartı tebliğ etmen gerekiyor demişlerdi bende vazgeçmiştim yolda gelırken o zamanlarda tellcom du tabi pankartını gormustum ucuz internet filan yazmışlardı kandık bağlattık eskiden m.hizmetleri 10 numaraydı her zaman ulaşılıyordu ne zaman superonline ile birleştiler cok fena bozuldular

Ne diyim su sozlesmem bitsin ilk işim ya ttnet yada smile adsl geçiceğim