• 02-12-2009, 23:30:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNet'te mail desteği yok mu ?
    Ttnet kullanmıyorum Superonline Adsl Kullanıyoruz Su 24 Aylık Sözleşme olmasa cokdan bırakmıştım
  • 02-12-2009, 23:31:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ttnet kullanmıyorum Superonline Adsl Kullanıyoruz Su 24 Aylık Sözleşme olmasa cokdan bırakmıştım
    Yok mu maille destek ? OLması lazım
  • 02-12-2009, 23:32:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu maille destek ? OLması lazım
    Maille Destek varda destek veren varmı diye sor ilk önce
  • 02-12-2009, 23:34:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maille Destek varda destek veren varmı diye sor ilk önce
    Forever BİRİ (Y) (Y)
  • 02-12-2009, 23:39:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forever BİRİ (Y) (Y)
    Bundan 12 ay once superonline bağlatmadan hep biri aklımdaydı ona başvuru yapıcaktım hatta telefon bağlatır bağlatmaz ertesi gun beko subesıne galiba yanılmıyorsan biri bağlatmak için gittim adamlar 50 tl para ıstıyor modem için ucretsız ıstıyorsan illa kredı kartı tebliğ etmen gerekiyor demişlerdi bende vazgeçmiştim yolda gelırken o zamanlarda tellcom du tabi pankartını gormustum ucuz internet filan yazmışlardı kandık bağlattık eskiden m.hizmetleri 10 numaraydı her zaman ulaşılıyordu ne zaman superonline ile birleştiler cok fena bozuldular
    Ne diyim su sozlesmem bitsin ilk işim ya ttnet yada smile adsl geçiceğim
  • 02-12-2009, 23:40:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan 12 ay once superonline bağlatmadan hep biri aklımdaydı ona başvuru yapıcaktım hatta telefon bağlatır bağlatmaz ertesi gun beko subesıne galiba yanılmıyorsan biri bağlatmak için gittim adamlar 50 tl para ıstıyor modem için ucretsız ıstıyorsan illa kredı kartı tebliğ etmen gerekiyor demişlerdi bende vazgeçmiştim yolda gelırken o zamanlarda tellcom du tabi pankartını gormustum ucuz internet filan yazmışlardı kandık bağlattık eskiden m.hizmetleri 10 numaraydı her zaman ulaşılıyordu ne zaman superonline ile birleştiler cok fena bozuldular
    Ne diyim su sozlesmem bitsin ilk işim ya ttnet yada smile adsl geçiceğim
    Biri 'de o olay yok artık. Neyle ödersen öde modem ücretsiz.
  • 02-12-2009, 23:43:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri 'de o olay yok artık. Neyle ödersen öde modem ücretsiz.
    Ben ilk zamanlarına gelmiştim ondan ters taraflarına denk geldik sözleşme bitsin biri geçeriz o zaman bir ücretsiz modemde ordan alırız bunuda gittigidiyorda okuturum artık diğer eski modemide nevaria.com da 30 tl den satmıştım
  • 03-12-2009, 03:16:43
    #17
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hız böyle cıldırıcagım nerdeyse 3 kasım oldu hızımı yukseltmedıler tekrar m.hizmetlerini gene aradım sırf muzık calıyorlar birde bır kadın cıkıyor dakikabası birazdan size yardımcı olacağız abartısız soyluyorum 20 dk beklıyoruz telefonu acan yok Allah nasıl biliyorsa oyle yapsın emi
    resme göre saniyede 1mb indiriyorsunuz bu da 10mbit e denk gelir
  • 03-12-2009, 03:20:39
    #18
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resme göre saniyede 1mb indiriyorsunuz bu da 10mbit e denk gelir
    o 1 mb değil 1 mbit. sn de 100 le indirir anca.8 mbitten tam yararlanıyor olsaydı 6-7 mbit lik test sonucu çıkardı.