2 Ay once 8 megabit net limitsiz pakete gectım kullanıyordum Cok sukur evım santrale yakın dıye 7 megabit kadar rahat hız alıyordum ama kota 32 gb olunca kasım ayı içerisinde hızımı duşurduler ama 512 ye değil nerden baksanız 1 megabıte yakın hıza dusurduler genede tabi insan bir anda eşşekten dusmuse donuyor genede internet cekılmez oldu adeta
İnternet Hızım 2 aralığa gecmemize rağmen hala eski haline donmedı

M.hizmetlerine zaten ulaşmak mümkün değil yarım saat muzık dınletıyorlar

Acaba benle aynı dertten müzdarip olan arkadaşlarımız varmı ? Varsa hızları dustukten sonra yeni aya girince kaç gün içinde hızları normal eski haline döndü bilgilendirirlerse sevinirim